Kategoria VR

Konkurs w części VR obejmuje dzieła wykreowane w przestrzeni 3D i opracowane do prezentacji na wyświetlaczu head-mounted display z ambisonicznym dźwiękiem. Realizacja winna być interaktywna z wykorzystaniem kontrolerów typu OculusQuest. W czasie rozgrywki zakładany obszar poruszania się użytkownika to 9 m2. 

W konkursie werdyktem Jury przyznana zostanie jedna nagroda Grand Prix w wysokości 10 000 zł oraz Nagroda Główna w kategorii VR w wysokości 5 000 zł.

Grand Prix w wysokości 10 000 zł

Nagroda Główna w wysokości 5 000 zł

Jak się zgłosić?

Krok 1

Zapoznaj się ze specyfikacją techniczną. Warunki konieczne dla zgłaszanej aplikacji VR:

  • Aplikacja VR ma działać (być kompatybilna) z systemem OpenVR (SteamVR Windows 10) lub OculusQuest (Android 7.1.1)
  • Aplikacja ma płynnie działać w minimum 60 fps (klatkach na sekundę)
  • Aplikacja ma być wykonana w grafice 3D i renderowana w czasie rzeczywistym (raycasting, raymarching, forward renderering, deferred rendering). Nie jest dopuszczany pre-renderowany film.
  • Aplikacja ma wykorzystywać system śledzenia pozycji oraz rotacji głowy (6 dof)
  • Aplikacja może (ale nie musi) wykorzystywać kontrolery ruchowe OculusTouch do interakcji z przestrzenią VR W przypadku użycia kontrolerów powinna pozwalać uczestnikowi na swobodne poruszanie się w przestrzeni VR. 
Pobierz specyfikację techniczną (plik PDF)Pobierz regulamin (plik PDF)

Krok 2

Przygotuj plik z aplikacją oraz link do jej pobrania  (np. Dropbox, Google Drive, OneDrive, Wetransfer, FTP, itp.) który podasz w formularzu zgłoszeniowym.


Krok 3

Przygotowany link należy przesłać wypełniając formularz zgłoszeniowy.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy