Kategoria VR
Konkurs w części VR obejmuje dzieła wykreowane w przestrzeni 3D i opracowane do prezentacji na wyświetlaczu head-mounted display z ambisonicznym dźwiękiem. Realizacja winna być interaktywna z wykorzystaniem kontrolerów typu OculusQuest. W czasie rozgrywki zakładany obszar poruszania się użytkownika to 9 m2.
W konkursie werdyktem Jury przyznana zostanie jedna nagroda Grand Prix w wysokości 10 000 zł oraz Nagroda Główna w kategorii VR w wysokości 5 000 zł.
Grand Prix w wysokości 10 000 zł
Nagroda Główna w wysokości 5 000 zł
Jak się zgłosić?
Krok 1
Zapoznaj się ze specyfikacją techniczną. Warunki konieczne dla zgłaszanej aplikacji VR:
- Aplikacja VR ma działać (być kompatybilna) z systemem OpenVR (SteamVR Windows 10) lub OculusQuest (Android 7.1.1)
- Aplikacja ma płynnie działać w minimum 60 fps (klatkach na sekundę)
- Aplikacja ma być wykonana w grafice 3D i renderowana w czasie rzeczywistym (raycasting, raymarching, forward renderering, deferred rendering). Nie jest dopuszczany pre-renderowany film.
- Aplikacja ma wykorzystywać system śledzenia pozycji oraz rotacji głowy (6 dof)
- Aplikacja może (ale nie musi) wykorzystywać kontrolery ruchowe OculusTouch do interakcji z przestrzenią VR W przypadku użycia kontrolerów powinna pozwalać uczestnikowi na swobodne poruszanie się w przestrzeni VR.
Krok 2
Przygotuj plik z aplikacją oraz link do jej pobrania (np. Dropbox, Google Drive, OneDrive, Wetransfer, FTP, itp.) który podasz w formularzu zgłoszeniowym.
Krok 3
Przygotowany link należy przesłać wypełniając formularz zgłoszeniowy.